۱۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۰
کد خبر: ۶۲۲۷۱۷
آیت الله علوی‌گرگانی:

قدرت سپاه قدرت الله است | سپاه مشتی آهنین بر سر دشمنان است

قدرت سپاه قدرت الله است | سپاه مشتی آهنین بر سر دشمنان است
حضرت آیت الله علوی‌گرگانی پاسداران را فرزندان انقلاب اسلامی دانست و با بیان این که قدرت آنها برگفته قدرت از لایزال الهی است، گفت: سپاه همچون مشتی آهنین بر سر دشمن هستند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله علوی‌گرگانی  پیش از ظهر امروز در دیدار با جمعی از کارکنان سازمان حفاظت اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به ارزش حفاظت همه جانبه از انقلاب اسلامی، این مسأله را مرهون نهادهایی از جمله سازمان حفاظت اطلاعات سپاه دانست و اظهار داشت: امیدواریم خداوند متعال این منصب را برای شما مبارک بگرداند.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: خداوند می‌فرماید که من در دنیا علامات و نشانه های زیادی قرار دادم که به وسیله آنها بتوانید خدا را به دست بیاورید، از جمله می‌فرماید: «شما چگونه در ولایت الله شک و تردید دارید درحالی که یکی از نشانه های من خود شما هستید که هیچکدام شبیه دیگری نیستید».

حضرت آیت الله علوی‌گرگانی  بیان داشت: هزاران و میلیون ها انسان که همه از یک قطره آب پست خلق شده اند، هیچ کدام از همه جوانب شبیه هم نیستند، بنابراین همین مسأله یکی از آیات و نشانه های بزرگ برای وجود خدا است.

وی با اشاره به آیه «ان بطش ربک لشدید» خاطرنشان کرد: قدرت الهی بالای همه قدرت ها است که به بندگان خاص خود نیز این قدرت را عنایت می‌کند، بنده در سال های اول پیروزی انقلاب اسلامی و در جریان دفاع مقدس در جمع پاسداران، همین آیه را انتخاب کردم که قوت عجیبی برای آنها پدید آورد و درون جبهه توانستند بر دشمن غلبه پیدا کنند.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم غرور و تکبر را یکی از علت های شکست و ذلت عنوان و خاطرنشان کرد: در روایت هم داریم از منیت و تکبر بپرهیزید و همیشه خود را عبد و بنده خدا معرفی کنید، بنابراین روحیه عبودیت و بندگی در انسان به ویژه در مجموعه فاخر سپاه باید نمود بیشتری داشته باشد.

وی اضافه کرد: به عقیده من پاسداران فرزند انقلاب اسلامی هستند که می‌توانند با توکل به قدرت الهی همچون پتک و دست آهنیت بر سر دشمن باشند چون خدا را دارند، بنابراین خودتان را از خدا و انقلاب و نظام اسلامی و رهبر عزیزمان جدا نکنید چراکه راه هدایت راه بزرگان دین است.

حضرت آیت الله علوی‌گرگانی  با بیان این که راه حق راه امیرالمؤمنین(ع) و اهل بیت(ع) است، یادآور شد: امروز قدرت سپاه قدرت الله است البته اگر خدا را فراموش نکند و مغرور نشود و خود را گم نکند، چون ما از خودمان هیچ چیزی نداریم و هرچه توان داریم از قدرت الهی سرچشمه می گیرد./1330/

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 12
ارسال نظرات